środa, 12 listopada 2014

Świątecznie i radośnie

Miesiąc temu rozpoczęłam moją scrapbookingową przygodę, zaczynając od kartek świątecznych.Jako pierwsza powstała ta oto kartka z bardzo wesołą choinką:)
Ci którzy scrapują już od lat pewnie nie pamiętają jak ciężkie są początki: dla mnie najtrudniej było znaleźc jakąś koncepcję,wybrać kolorystykę, dobrać papiery, złożyć jakąś kompozycję, itd...
Cały jednak ten proces wymyślania i tworzenia bardzo mnie odpręża i relaksuje, szczególnie teraz gdy wieczory są długie, a dzieci chodzą wcześniej spać niż latem:)

I tak po miesiącu tworzenia "do szuflady" postanowiłam zarchiwizować swoje niektóre prace na blogu, a może nawet zgłosić je do jakiś wyzwań.
Koniec więc gadania, oto i pierworodna:)







Kartkę zgłaszam w wyzwaniu RAPAKIVI




oraz jako, że jest to moja zupełnie pierwsza praca, zgłaszam ją także w wyzwaniu SKARBNICY POMYSŁÓW





4 komentarze:

  1. Piękna i pomysłowa choineczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany debiut :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pierwsze i na dodatek bardzo miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że ujrzała światło dzienne, bo wygląda ślicznie i szkoda by było jakby sie w tej szufladzie marnowała;)

    OdpowiedzUsuń